Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Hej !!

Av emma nordqvist - 15 april 2011 22:53




Hej på er allihopa!!


Har bestämt mig att börja blogg igen efter ett litet uppehåll. Här inne kommer jag att skriva om lite allt möjligt, kommer även att lägga upp lite goda recept.


Men vem är jag då?

Jo, jag är en go göteborgska. Som gillar att pyssla med datorer. Vad som händer i mitt liv för övrigt är inte så mycket just nu. Står  just nu som det så fint heter mellan två jobb. Har precis sagt upp mig alldels nyss. Men mer om det i ett annat inlägg en annan dag!!

Jag bor som sagt i sköna Göteborg. Trivs mycket bra i stan. Bor just nu med min pojkvän en helt underbar lägenhet i södra Göteborg. Men mer om honom senare.


Ni får gärna gå in och kolla min förra blogg

http://blogg.amelia.se/iamthequeen/

Hoppas att ni kommer att gilla min sida.

Kram:)



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma nordqvist - 24 april 2011 15:05


  Hoppas att ni alla har det bra där ut !! Har inte skrivit på ett tag. Men skall försöka att bli bättre på att skriva. Har tänkt att ha ett tema varje dag. Vad det blir för olika får ni se imorgon, då jag kör i gång på allvar. Så länge få...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards